Nederland heeft veel te bieden en consumenten zijn constant op zoek naar inspirerende merken en bedrijven. Vooral bloggers, vloggers en influencers spelen een grote rol in het vergroten van het bereik van bedrijven.
City Tour Amersfoort
Door het naar buiten brengen van blogs, vlogs en het delen van foto’s op diverse social media kanalen, zorgen ze dat jouw bedrijf op gaat vallen en onder de aandacht komt van jouw ideale klant. Zo startte het idee van de City Tour. Met deze manier van marketing, komt invloedrijk Nederland met bedrijven in contact en zullen ze hun ervaringen gaan delen met hun netwerk.
In de maanden februari en maart (2017) was de succesvolle aftrap van City Tour Amersfoort. Waarbij bloggers en vloggers in contact werden gebracht met verschillende horecagelegenheden, fashion- en design stores door middel van inspirerende rondleidingen door de stad. Er werden drie tours georganiseerd aan de hand van drie pilaren: Food, Fashion en Design.
Zo ontstonden Food & Cook Tour (17 februari 2017), Design & Trend Tour (3 maart 2017) en Mommy Tour (10 maart 2017). Met als doel om tijdens deze gezellige middagen de influencers de gezelligste, fijnste en hipste plekjes van Amersfoort te laten ontdekken.
Zo ondervonden bloggers Vyella, Roëll, Grace, Senja en Stéphanie wat Amersfoort te bieden heeft en schreven hierover op hun blogs en social media kanalen. Tynke pakte het anders aan en liet aan de hand van haar weekendvlog Amersfoort zien.
De volgende bedrijven omarmden het concept met open armen: bodyDress, Reuring, FreeWave Kappers, the Chocolate Company, Arthur&Willemijn, The Blueberry, Helemaal Edelsmit, Jillicious Goods, Sweet Sisters, Loods of Stock en Restaurant Spui.

Meer lezen over de city tour?
De bloggers delen hun ervaringen graag met jou!
Food Tour
Roëll
Grace
Tynke
Esther
Francesca